In Love Again Album Cover Colbir Caillat


In Love Once again Lyrics – Colbie Caillat

Singer: Colbie Caillat
Title: In Love Again

Remember the 24-hour interval our lips touched in the rain
Fireworks through my veins into my heart
Think the nights dancing under the sky
I got lost in the moonlight

Found in your dark eyes
Oh I wanna fall in love over again simply this time
But this time with no regrets
I wanna requite it all once more but this time

Merely this fourth dimension with no secrets
I don't want merely anyone, non anyone new
I wanna fall in honey again with you lot
With you, with you

I wanna fall in honey again with you
With you
Can we forget all the lies that we've laid
Take the states then far away from the truth

Can nosotros erase all the tears and regrets
Fear hidden in the hurting
The shadows of yesterday
Oh I wanna fall in love again simply this time

But this time with no regrets
I wanna give it all once again but this time
But this time with no secrets
I don't want just anyone, not anyone new

I wanna fall in honey again with you
With you lot, with y'all
Nosotros can have a blank white folio
And make full it with the dreams we made

And permit this goes slowly fade away
I wanna fall in love again
But this fourth dimension with no regrets
I wanna requite it all again but this fourth dimension

Merely this fourth dimension with no secrets
I don't want just anyone
Non anyone new
Whoa oh, I don't want merely anyone

Non anyone new
I wanna fall in love once again with you
With you, with yous
I wanna be in love again with you

With you
I wanna be in love once again
Find more lyrics at indolirik.jspinyin.net

You can buy their music thru          Amazon Music          or          Apple Music          Disclosure: Every bit an Amazon Associate and an Apple Partner, we earn from qualifying purchases        
          Other Popular Songs:                                                    
Jhené Aiko - From Time
Baby Bugs - Hey Bunny

In Love Again – Terjemahan / Translation

Ingat hari bibir kita tersentuh di tengah hujan
Kembang api melalui nadi saya ke dalam hati saya
Ingat malam menari di bawah langit
Saya tersesat di bawah sinar bulan

Ditemukan di mata gelap Anda
Oh aku ingin jatuh cinta lagi tapi kali ini
Tapi kali ini tanpa penyesalan
Saya ingin memberikan semuanya lagi tetapi kali ini

Tapi kali ini tanpa rahasia
Saya tidak ingin siapa saja, bukan siapa pun yang baru
Aku ingin jatuh cinta lagi denganmu
Dengan Anda, dengan Anda

Aku ingin jatuh cinta lagi denganmu
Denganmu
Bisakah kita melupakan semua kebohongan yang telah kita bayar
Bawa kami begitu jauh dari kebenaran

Bisakah kita menghapus semua air mata dan penyesalan
Ketakutan tersembunyi dalam rasa sakit
Bayangan kemarin
Oh aku ingin jatuh cinta lagi tapi kali ini

Tapi kali ini tanpa penyesalan
Saya ingin memberikan semuanya lagi tetapi kali ini
Tapi kali ini tanpa rahasia
Saya tidak ingin siapa saja, bukan siapa pun yang baru

Aku ingin jatuh cinta lagi denganmu
Dengan Anda, dengan Anda
Kita bisa mengambil halaman putih kosong
Dan isi dengan mimpi yang kami buat

Dan biarkan ini berjalan perlahan memudar
Saya ingin jatuh cinta lagi
Tapi kali ini tanpa penyesalan
Saya ingin memberikan semuanya lagi tetapi kali ini

Tapi kali ini tanpa rahasia
Saya tidak ingin siapa saja
Bukan siapa pun yang baru
Whoa oh, aku tidak ingin siapa saja

Bukan siapa pun yang baru
Aku ingin jatuh cinta lagi denganmu
Dengan Anda, dengan Anda
Aku ingin jatuh cinta lagi denganmu

Denganmu
Saya ingin jatuh cinta lagi
Find more lyrics at indolirik.jspinyin.net

Lyrics Colbie Caillat – In Love Once again

Kindly similar and share our content. Please follow our blog to get the latest lyrics for all songs.

We don't provide any MP3 Download, delight support the artist by purchasing their music 🙂

You can purchase their music thru          Amazon Music          or          Apple Music          Disclosure: Equally an Amazon Associate and an Apple tree Partner, we earn from qualifying purchases        

Colbie Caillat-In Love Once again (lyrics)

maguirewilk1952.blogspot.com

Source: https://indolirik.jspinyin.net/lyrics-colbie-caillat-in-love-again/

Belum ada Komentar untuk "In Love Again Album Cover Colbir Caillat"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel